Propozycją wartości dla klienta
Zgodnie z naszą Misją: „Kulturę danych rozumiemy dosłownie”. Dostarczamy klientom, wpływ na zdolność ich biznesów, do wykorzystywania danych, do podejmowania decyzji, w postaci informacji. Firmy o silnej kulturze danych konsekwentnie polegają na danych, aby opracować swoją strategię. Jest to przekonanie, które jako DataCare szerzymy, odnosząc się do praktyki skupienia na informacjach, przekazywanych przez istniejące w systemach dane. Bez silnej kultury danych, firma traci możliwości ich wykorzystania, napotykając tym samym problemy, ze spójnością informacji i procesami wewnętrznymi. Nasza oferta obejmuje, „szyte na miarę” rozwiązania analityczne, których głównym celem jest wsparcie dla jednostek biznesowych. Zarówno Gospodarek Komunalnych, jak i Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Zapewniamy ciągły rozwój już zaprojektowanego narzędzia biznesowego. Naszym celem jest bowiem przede wszystkim ułatwienie funkcjonowania biznesu klienta oraz nabycie nowych umiejętności przez organizację. Wyposażamy klienta w nowe niekonwencjonalne zasoby, w postaci autorskich rozwiązań klasy Business Intelligence, wiedzę o danych, wzrost potencjału biznesu, umożliwiając tym samym pozytywną zmianę zachowań. Stosując partnerskie podejście do klienta, wyznajemy zasadę „Zanim kupisz, zobacz i przetestuj”. Przeprowadzamy z klientem tzw. Proof of Concept (PoC), jako krótkookresowe przedsięwzięcie, którego celem jest wykazanie słuszności zastosowania danego pomysłu biznesowego u klienta. W tym celu DataCare jest odpowiedzialna za realizację PoC. Musi udowodnić możliwość realizacji tego pomysłu.
Kompetencje, doświadczenie, realizowane i zrealizowane projekty – https://www.linkedin.com/in/krzysztof-woznica